2022 YKS Ek Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemize Yerleştirilen Öğrencilerimiz İçin Kayıt Bilgileri

Sevgili Öğrencilerimiz Üniversitenize Hoş Geldiniz.

Tercihiniz için teşekkür ediyor, üniversiteli olma sevincinizi paylaşmak üzere sizleri heyecanla bekliyoruz.

*E-Devletten Kayıt
2022 YKS ek yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemizin elektronik kayda açık olan programlarına yerleşen adayların (heyet raporu, gemi adamı sağlık yoklama belgesi ve adli sicil belgesi isteyen programlar hariç diğer programlar elektronik kayda açıktır); 

25-28 Eylül 2022 (saat:23.59'a kadar) tarihleri arasında COVİD-19 Salgını nedeniyle kayıt yaptıracak olan öğrenci adaylarımızın kayıtlarını öncelikle e-Devlet üzerinden yaptırmaları önemlidir. 

Adaylar https://www.turkiye.gov.tr/ web sitesi üzerinden elektronik kayıtlarını yapacaklardır. Elektronik kayıt yaptıran öğrencilerin yüz yüze kayıt yaptırmalarına gerek yoktur. Elektronik kayıtları yeterlidir.

E-devlet üzerinden kayıt yaptıran öğrenciler sadece bilgi ve kayıt formu ile 4 adet 4.5x6 ebadında fotoğraflarını (fotoğraflar son 6 ay içinde ön cepheden çekilmiş, öğrenciyi kolaylıkla tanıtabilecek şekilde olmalıdır.). 28 Ekim 2022 günü mesai bitimine kadar Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokullarına teslim edecektir.

*Yüz Yüze Kayıt
Gerekli belgelerin 7,8 ve 9'uncu maddelerde yer alan sağlık raporu, gemi adamı sağlık yoklama belgesi ve adli sicil belgesi istenen okullarımızın bölüm ve programlarına yüz yüze kayıt yaptırmak zorunludur.

Yüz yüze kayıt yaptıracak öğrenciler 26-30 Eylül 2022 (saat:17.30'a kadar) tarihleri arasında, Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokullarında kayıtlarını yüz yüze yaptırarak kayıt için istenen belgeleri teslim edeceklerdir.

 YÜZ YÜZE KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

1- YKS Ek Yerleştirme Sonuç Belgesi (https://sonuc.osym.gov.tr/ adresinden alınacak)

2- T.C. Kimlik No beyanı veya  T.C.Kimlik No yazılı nüfus cüzdanı fotokopisi

3- Lise Diploması (Aslı kayıt esnasında gösterilerek kayıt yaptıracağı Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu Sekreteri tarafından onaylı ya da noter onaylı sureti)

4- Askerlik Belgesi (28 yaşını doldurmuş olanlar ile askerlik işlemlerinde yoklama kaçağı durumunda olan erkek
adaylardan istenir.)

5- 4 adet 4.5x6 ebadında fotoğraf (fotoğraflar son 6 ay içinde ön cepheden çekilmiş,öğrenciyi kolaylıkla tanıtabilecek şekilde olmalıdır.)

6- Normal öğrenim ögrencileri herhangi bir ücret ödemeyeceklerdir, ikinci öğretim ve uzaktan öğretim öğrencileri öğrenim ücretlerini 25-30 Eylül 2022 tarihleri arasında kayıt yenileme ve ders kayıtlarını yaptırırken ödeyeceklerdir.  Öğrencilerimiz yurt genelinde herhangi bir T.C. Ziraat Bankası Şubelerinden öğrenci numaralarını söyleyerek, ATM'lerinden veya İnternet Bankacılığından öğrenim ücretlerini yatırabileceklerdir.

7- Gemi Adamı Sağlık Yoklama Belgesi (Gemi Adamı Sağlık Yoklama Belgesi  sadece aşağıda belirtilen okullar ve bölümler için gereklidir.)
(Bodrum Denizcilik MYO Yat Kaptanlığı) Hudut ve Sahil Genel Müdürlüğü'nün yetkilendirmiş olduğu sağlık kuruluşlarından sağlık durumunun denize elverişli olduğunu belgeleyen "Gemi Adamı Sağlık Yoklama Belgesi"ibaresini taşıyan sağlık raporu.

8- Öğrenci bilgi ve kayıt formu 
Öğrenci Bilgi ve Kayıt Formu için tıklayınız. (KAYIT FORMUNU DOLDURMAK ZORUNLUDUR)

Ders Kaydı: Akademik Takvimde belirtilen tarihler arasında yüz yüze veya uzaktan (https://obs.mu.edu.tr/) yapılır.

2022-2023 Kayıt Kılavuzu için tıklayınız.

2022-2023 Öğretim Yılında Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne 2022 YKS Ek Yerleştirme Sonucunda Yerleşen Öğrenciler için Öğrenci Numarası Sorgulama için tıklayınız. 

Dikkat Üniversitemize 2022-2023 Öğretim Yılında kayıt yaptıracak öğrencilerimizin bilişim hizmetlerinden yararlanabilmeleri için gerekli kullanıcı adı ve şifre öğrenme yöntemi için tıklayınız. (Kullanıcı adı ve şifre almak için öncelikle e-devletten veya yüz yüze kayıt işlemini gerçekleştirmiş olmanız gerekmektedir.) 

Öğrenci Çağrı Merkezi : 0 252 211 2222 

Santral : 0 252 211 10 00 - 0 252 211 15 00
 

Son Güncelleme : 21.09.2022 10:00 Okunma Sayısı : 434

Son Duyurular